Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані в інтернет-магазині 5000.com.ua за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки.

Обмін товару належної якості провадиться:

  • Якщо він не використовувався;
  • Збережено заводське пакування (оригінальне пакування);
  • Якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики
  • Товар має бути повністю укомплектований (також як ви його отримали).
  • Наявність оригінальної та непошкодженої упаковки та ярликів.

Умови обміну/повернення товару неналежних якостей

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного строку споживач має право на заміну товару чи повернення грошей. Істотним недоліком, згідно з п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наступних ознак:

  • він взагалі не може бути усунений;
  • на його усунення потрібно понад чотирнадцять календарних днів або ремонт неможливий в інший узгоджений сторонами строк;
  • він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено у договорі.

За необхідності перевірки якості товару може бути зроблено експертизу авторизованим виробником Сервісним Центром, у процесі якої встановлюється факт порушення споживачем гарантійних умов експлуатації товару.

Для того, щоб повернути або обміняти товар в нашому магазині Вам потрібно

  • Звернутися в наш магазин зручним для Вас способом (по телефону 063 969 07 87, на пошту zakaz5000com@gmail.com або viber тел 063 969 07 87)
  • Необхідно заповнити заяву, яку надішле Вам менеджер на електронну пошту після узгодження всіх деталей щодо повернення.
  • При заповненні заяви необхідно вказати номер рахунку IBAN фізичної особи та код ІПН. Номер рахунку IBAN – це міжнародний номер рахунку, який можна знайти у реквізитах Вашої картки. Він починається з UA і далі йде 27 знаків.

При поверненні товару належної якості транспортні витрати, повернення чи обмін товару, і навіть комісії за переказ грошей, безкоштовно.
Повернення бракованого товару здійснюється за рахунок продавця.

Адреса для повернення товару Київ, вул.Святошинська 20

Повернення грошових коштів покупцю

Кошти будуть повернуті в тій же формі, в якій вони були отримані при купівлі товару. Якщо оплату товару було здійснено готівкою, то кошти буде повернуто готівкою. Якщо оплата товару була здійснена за допомогою банківської картки, то кошти будуть повернуті на банківську картку, з якої було здійснено оплату.

Протягом 3 днів ми повернемо кошти.

ЗАЯВА ПРО ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ

Я,___________

прошу повернути мені кошти в сумі _______

сплачені за (номер замовлення та дата оформлення замовлення)

_______________________

у зв'язку з (зазначити причину відмови) ___

____

Повернути суму прошу

  • Банківським переказом за наступними  реквізитами
  • (вказується номер картки ,  ПІБ (повністю) власника картки) __

«   » _______________20  р.                        підпис